Mer bränsle till garderoben.

image861

image862

Nyinhandlad för idag. Skulle ju också köpa den där fina tröjan jag bloggade om igår, men TopShop hade inte fått in den : (
Tröjan blir überfin till ett par leggings. Den kommer (överraskande nog) från Lindex, jag hittade den när jag bläddrade igenom nya Sofi's Mode.

Nu ska jag iväg på ett informations möte ang. kollot i sommar : ) Ska bli riktigt kul att få träffa alla gamla kompisar och ledare sedan i sommras.
Sedan ska jag skynda mig hem till GG och DH, så ni hör nog inget mer från mig ikväll.
Hoppas ni haft en bra dag, allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jättefin tröja! Nu har jag en ny blogg, kolla ULR:en!

2008-05-27 @ 16:42:27
URL: http://granforss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0