JULAFTONs planering

Jajamen, nu är det Julafton. Varända "senaste inlägg" på förstasidan, har i rubriken något med Julafton att göra. När jag vaknade var jag så glad både för att det var Julafton och för att jag trodde att träningsvärken sedan festen i fredags var över, så jag hoppade upp ur sängen.
Notera "jag trodde"
Det gjorde skitont. Så jag hoppade tillbaka ned i sängen igen.
Vi ska fira med bara familjen idag, så firar vi med släkten imorgon. I år gör vi som vi gjort de senaste åren, här är våran planering för dagen;

När vi vaknar ligger varsit litet paket brevid min och Aksels (lillebror) sängar. (I det här fallet var det stora paket,  vi fick en Keyboard och en elgitarr,  missförstå mih inte,  jag är inte musikalisk!).

Sedan äter hela familjen frukost.

Vi hoppar runt i pyamas/myskläder till lunch, lunch blir Tomtegröt.

Efter lunch är det Kalleanka, det missar ni inte, right? varför skulle man?

Nuuu, i alla fall min höjdpunkt på dagen. Gissa?
Fel.
Fel.
Rätt.
Julklappsutdelning. : ) Oh, yeaah i like it!

Sedan njuter vi av våra presisar, och äter julbord och sedan smäller vi i oss MASSOR godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0