Mina Julklappar, jag är otroligt nöjd!

image413

Mmm, jag har precis öppnat mina julklappar : ) Gissa om jag gillade dem? +Att vi ska fira hemma hos kusinerna Elsa & Klara imorgon. Moore presents!
Det här gjorde mig nöjd, från vänster;

 Svart väska i skinn, Vezzano, från M & P
 DKNY "Be Delicious" presentask, hittar du hos Åhlens eller Kicks, från M & P
 Ett bidrag till Spanienresan jag ska göra i sommar med My, jag mom o pop ska diskutera senare hur mycket på biljetten jag ska betala. Från M & P
 Två hundringar från fastrarna med familj
 En fin förvaringslåda i tyg, ? från M & P
 Från min älskade lillebror, ett intyg på att jag får slå honnom 3 gånger när jag vill "men inte för hårt!" (ska användas med glädje...
Och en Nutellaburk, försöker han uppmuntra mig till att gå upp i vikt!?
 En woododocka (scaaaary!, bäst att ni smörar annars jäklar...), två biobiljetter och tvåtusenäktasvenskariksdaler! (för er som inte orkade läsa, 2000 kr.) från farmor och farfar.
 "Hug me pillow" jag överdriver inte, det är världens bästa, skönaste kudde, perfekt för resor, ? från M & P

Längtar till imorgon : )

Kommentarer
Postat av: My

Åh, trevliga saker det där! Fick också nutella, blir perfekt på jullovet!

2007-12-25 @ 15:24:34
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0