I goodie- bagen;

image787
Här är goodie- bagen's innehåll. Fick en massa reklam också, men jag fotade inte den. Blev lite besviken också, låg tydligen inte alls lika mycket i min goodie- bag som i Mys.

♥ Självklart senaste nr. av Vecko Revyn
♥ Ett smart litet sy- kit till resor från Kilory travles
♥ "Vid köp av valfritt plagg från Dagmar på NK väntar en exklusiv gåva från Shiseido (värd 220kr)"
♥ "Brilliance shine spray" från GOLDWELL
♥ Halebop kontantkort + värdebevis på 25;-
♥ 20% rabatt + fri frakt på Din Sko's webbshop
♥ Godis i forma av klackskor från Din Sko
♥ Vecko Revyn nyckel band
♥ "Moisturizing Acne Treatment Gel" från Murad

+ En jättefin påse och en massa reklam

image789
Lite annat jag fick med mig, som inte låg i goodiebagen
image790
Utanför den lilla, trånga lokalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0