Lite planer för idag, osv...

Vet ni vad som händer nu då?
Efter som att vi har lov (nej, det är sant, ingn skola imorgon, eller på hela veckan!) så ska jag sova hos My. Kommer bli så jävla mysigt, nu när det är Desperate Housewives och allt.
Ska äta lite middag, sedan drar jag : )

Förresten så fyller jag år på torsdag! : O
Glöm inte att gratta mig!

Siri va fett gullig idag.
Hon bah: Ajusdet! Du fyller ju år! ...men... jag pallar inte köpa något, kan inte jag baka eller något istället!?
Jag: HAHA, sööt, nej, det behöver du inte, men My och jag ska ju ha tjejmiddag och så...
Siri: JAA, jusdet! AA, men då kan jag köpa något : D
Puss Siri!

Kommentarer
Postat av: Siri

hihi, pusselipuss :)

2008-04-29 @ 23:04:12
URL: http://ssiris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0