Planer

Paketet jag hämtade ut från posten igår, var bara en ful gratis- skål jag beställde. Ni skulle settt min besvikna min ; D

Till något helt annat. My och jag har planerat en tjejmiddag (för att fira våra födelsedagar) som vi ska ha den 9 maj. Det kommer bli hur mysigt som helst. Allt är väldigt planerat. Vi kommer att göra jättefina inbjudningskort också : ) De bjudna blir defenitift inte besvikna.

Imorgon har vi planer också : ) VI har anmält oss till något Vecko Revyn- mingel (nej, vi är absolut inte bara ute efter goddie- bags'en) och när vi varit där åker vi till MnO outlet (ligger vid Gullmarsplan/Sickla...) där de har jättefina kläder från märkn som te x. Modström och Rules by Mary till outlet priser.

Lägger strax in en outfit. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0