Vecko Revyn, life-style mässa i Kungsan.

Kom hem för ett tag sedan från Kungsträdgården, där Vecko Revyn hade sina Life- style mässa (de har imorgon också, passa på!) Det var riktigt trevligr, knöt flera nya kontakter... NOOOT! Det var outhärdit varmt i det alldelles för lilla, proppfyllda rummet.
Men, men huvudsaken är väl att man fick en goodie- bag med sig hem i alla fall? (fast de hade glömt lägga ned en sak i just min, så jävla typiskt asso!) I nästa inlägg kommer bild på goddie- bagen.

Vi kom alldeles för tidigt in till stan, eftersom att vi fick sluta skolan tidigare, så jag slank in en sväng på Gina Tricot och köpte gulligaste klänningen till skolavslutningen! Bild kommer snart, i ett inlägg.
Sedan satte vi oss med varsing mjukglass vid fontänen, mitt i Kungsan: )
image784image785
Jag (bild 1) och My (bild 2) glassar i solen, på 2 sätt ; D
image786
Jätte fina körbärsträd omgav fontänen i Kungsträdgården.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läste nyss på min vän Jennifers blogg om att du såg oss i kungsan, haha, hyffsat komiskt att vi är med på din bild där uppe! :)

2008-05-01 @ 14:48:14
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0