Alla hjärtans dag mys!

image620

Det blev en mysig alla hjärtans dag för mig i alla fall, fast att jag var sjuk. Av Aksel (lillebror) fick jag en choklad ask. Naaw, han är så söt! Av mamma fick jag ett litet rött chokladhjärta, och senaste Cosmopolitan (ej på bild). Jag gav alla familjemedlemmar (vad man nu ska kalla dem...) varsitt kuvert på morgonen som inehöll en personlig "Ha en bra dag" - lapp och några Werther's Orginal- kolor. Och efter middagen (köttbullar och makaroner ; D ) bjöd jag på små bakelser, jag hade bakat, fina va? *stolt*

Jag har ju en present till My också, som jag skulle gett igår, men vi får ta det på måndag istället. Kan inte lägga in bilde på presenten, då kanske hon klurar ut vad det är ; P

Kommentarer
Postat av: My

Smarrigt!

2008-02-15 @ 19:12:40
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0