Beslut

Jag har beslutat mig för lite uppdateringar i min vardag. Väldigt kloka beslut : ) Men observera att jag inte vet hur länge jag kommer hålla fast vid dem...
Mina beslut är i alla fall att titta på nyheterna varje kväll. Okej, varje kväll kommer jag inte ha tid, men det är mycket roligare än att läsa tidninge, och så missar man ju inte det viktigaste.

Sedan har jag också bestämt mig för att träna oftare, börja jogga en gång i veckan och göra sit ups och armhävningar varje kväll, speciellt träna min lilla bulle till mage ; D
Jag tycker att det var väldigt klokt av mig, och jag kommer att vara stolt över mina beslut så länge jag lever upp till dem, vilket säkert inte varar länge...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det dära med nyheterna lät mycket ordningssamt, men det där om bullmage existerar då inte på dig!

2008-02-19 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0