God morgon! (det här inlägget är laddat med massa information)

God morgon!
Det var mycket jag glömde skriva om igår, bla. att jag färgat håret : ) Mer om det i nästa inlägg, då jag loovar att skriva om hela Åre- resan.
Idag ska jag & mamma prommenera till MnO outlet (min favorit outlet där de har kläder från bla. Rules by Mary & Modström) och efter det ska vi ta båten till Söder, från Hammarby sjöstad. På söder ska vi till Chokladfabriken! Har varit där en gång förut med farmor, deras chokladpraliner är gudomlig! Och då har vi inte kommit till bakelserna...

Igårkväll sydde jag om den här till en kjol. Jag ångrade det köpet så mycket, och nu är kjolen bland det bästa jag har i min garderob! Och det gick på ynka 15 minuter! Mer om det sedan, i ett eget inlägg.

Hoppas ni får en bra dag!
P.S. Nu har Azzle en till tävling!

Kommentarer
Postat av: my

CHOOKLAAADDD! :D

Jävlar, du får hjäpla mej att sy om min också!

2008-02-28 @ 11:13:12
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Az

Svar: Kul att jag kunde "insperara" dig om klippkoken ;D

2008-02-28 @ 11:56:39
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0