Jag fyndar fortfarande på rean!

image540
Fynd 1;
Älskar verkligen de här armbanden, hade tänkt köpa dem för 59;- /st, men såg på Kenzas blogg att det nu var rea, och att de bara kostade 18;- /st! Armbanden kommer från I.me.my, jag kan rekommendera deras butik i Sickla!

Fynd 2; Här är ett annat armband, som jag hittade på Ur&Penn, ord. priset låg på 129;- men jag köpte det för 15;- Först var det massa små stjärn- berlocker som hängde och dinglade också, men jag tog bort dem. Jag funderar faktist på att ta bort de runda ringarna också, och sätta band igenom kedjan.

image546Fynd 3; Har länge letat efter låga, svart skor utan hög klack, och utan spetsig tå. Utan framgång. Tills nu! Hittade de här Moccaskorna på Wedins, för bara 125;- !! Jag köpte dem på halva rea- priset. Ord. priset låg på 400;- På bilderna ser det ut som om skorna är brun- röda (jag vet inte vad!) men det blev så med kamera ljuset, de är svarta. Jag gillar den jättemycket, passar utmärkt till min röda skepparkavaj, och de är lite tunnare skor, så de blir fina i vår också!

image549
Fynd 4; Miss Sixty jeans! Spring ock köp om du vill ha snygg rumpa! De är så grymt snygga (och prisvärda!) Och i butiken fick man grym hjälp av alla expiditer som surrar omkring. Jag provade säkert tio par, jag undrar hur de står ut? Fina påsar, btw. Det här paret fick jag för 599;- istället för 1200;-

image553Fynd 5; Sista fyndet, men lika bra & lika dant som det förra. Miss Sixty jeans. Dessa gick för 499;- ord. priset var
999;- alltså 50%. Jag glömde att skriva att jag köpte båda jeansen i Miss Sixty affären, på Götgatan. Inte illa va? Vilka fynd jag gjort. Förresten måste jag säga att Söder är jätte trevligt och überbra shopping nuförtiden. För något år sedan var det inte alls likadant. Nu har det öppnat ett 2- vånings Gina Tricot (okej, det var ett tag sedan), Monki, American Apparel mfl. Ska nog ägna min shoppingtid där lite mer : )


Förlåt att jag inte hört av mig tidigare, men jag tog (för en gångs skull) itu med mitt rum. Ni vill inte veta hur det såg ut. Här är allt jag köpte igår. Allt jag köpte var på rea! Så, jag fyndar fortfarande.


UPDATE:

Puh! Det här inlägget tog tid! Nu ska jag springa ned till Konsum och köpen en Ben & Jerry´s.

Kommentarer
Postat av: My

Ben & jerrys :-D Ge mig

2008-02-03 @ 17:20:41
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: My

Ben & jerrys :-D Ge mig

2008-02-03 @ 17:20:48
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Az

hejsvej
Nytt inlägg.
Vill du inte ha ngt av armbanden nån gång köper jag dem gärna för 30 kr ;)

2008-02-03 @ 17:50:46
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0