Memories

God morgon på er! (Jag är medveten om att jag inte uppdaterat det senaste dygnet.)
Har precis ätit frukost. Igår blev det utgång med några av tjejorna från klassen. Det var jätte trevligt, och stressigt! Har ju vanligtvis Teater-. lektioner på fredagarna, 16-17:30 och jag och Ellen var tvugna att gå 17:00 iställer, så att vi skulle hinna möta upp Lovisa, och ta oss till Mikaela för att göra oss iordning. När vi väl var hos Mikaela hade vi bara 20minuter på oss att sminka oss, fixa håret & äta!
Panik!
Jag brukar sminka mig på 20minuter på en vardag. Och jäklar vad vi var stressade! Men resultatet blev bra ; )

Idag hade jag tänkt att bara ta det lungt, har lite huvudväk och träningsvärk från igår. Kanske hyra någon bra film ikväll, och sätta i mig en ordentlig påse godis.
-Ska ni köpa godis idag kan i försöka ta er in till Skanstull, till Hemköp, uder Åhlens. Där kostar smågodiset bara 2:90/hg, alltså 29/KG! Erbjudandet finns kvar hela den här veckan (alltså imorgon också).

Men My ringde och påminde mig om en Kollo- återtäff, som ska vara idag. Jag var på kollot Strandhem i sommras, där jag upplevde oförglömliga saker. Jag längtar verkligen dit, jag och My ska dit igen i sommar.

Jag vet att det blev ett väldigt långt inlägg, men när jag ändå dragit upp sommaren;

I sommar ska jag vara med My, i deras hus i Spanien över Midsommarafton, sedan åker jag hem i 4 dagar, och sedan ska jag till Frankrike med mamma & lillebror. Först några dagar i Paris, sedan ned till Biarriz, där vi ska ta några surf- lektioner!

Bästa sommaren ever?


Hoppas ni får en bra dag!
Strandhem, sommaren 07
image577
Från vänster; Ellen, Maria, Helena Jag & My
image578
My & Ellen

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fina bilder!

Jag köpte godis på Hemköp idag, för 6.90kr. Orättvist;)

2008-02-09 @ 18:08:41
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: My

Nåååå :-)

Öhm, om din kommentar... JAAAA! :D

2008-02-09 @ 18:11:57
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: My

Jag tror du glömde nämna vart ni gick igårkväll :P

2008-02-09 @ 20:17:10
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0