Min kväll ser inte så intressant ut...

Hej på er, allihopa. Jag är hemma från träningen nu. Körde riktigt hårt, kändes som att jag gick ned 10kg (tro mig, hur mycket jag än vill tro det, är det inte riktigt så) efterår åkte vi och köpte kebab. I <3 KEBAB! Det gör alla (inte My, eligt henne själ, fast jag tror att innerst inne, gör hon det ; P)

Blir nog inte många fler inlägg idag, I´m afraid. Har så jäkla mycket skolarbete att ta itu med. Och jag (och ni) vet att det alltid är så mycket som kommer emellan...

...Jag måste duscha nu, te x.


Hoppas ni får en bra kväll, missa inte 2900 Happiness!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bööh jag har inte gjort nått på skolarbetet :(

2008-02-20 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0