Myskväll med Pizza, tidningar, ny iPod musik & godis!

Sitter och laddar ned lite bra musik till min iPod. Skönt med lite bra låtar, har inte använt min iPod på länge. Vi åt pizza till middag (mums!) och jag köpte godis och en Glamour- tidning där man fick ett Kate Moss- test (hon har lanserat en parfym!) och så fick jag hem 2 Vecko Revyn i brevlådan, igår. Har någon slags dubbelprenumertion... men jag brukar ge ett nummer till My.

Nu ska jag kika lite på TV.
Hoppas ni haft en bra dag, så önskar jag er trevlig kväll!
P.S. Anledningen till att jag inte fotat, är att jag inte har några batterier till min kamera, de är på laddning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0