Semlor & Yoga

Hej på er allihopa! Det här blir nog mitt enda inlägg idag, jag har sådär mycket skolarbete igen ; ( Idag var My sjuk, vilket gör dagen mycket långsammare och sråkigare. Vill ni önka henne "krya på dig, My!" kan ni skriva en liten kommentar här
Yoga-passet idag var lika roligt som vanligt (alltså förra gången) vi fick massera idag. Härligt. HIttade en bild på google, sparade den och ringade in (i paint...) alla ställningar vi gjort på passen.

Idag är det ju faktist Fettisdagen! Har ni/ska ni äta semlor? 

Jag har precis ätit en skitstor, och är jättemätt! Tyvärr har jag inga batterier i min kamera, men ni får hålla till godo med den här bilden...

Och ingen missar ju Gossip Girl ikväll!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tro det eller ej men vart varken "fetbulle" eller hela Gossip Girl. Med andra ord en katastrofal tisdag för min del. Som tur va kom jag på mig själv med Gossip Girl så han se de sista 30 minuterna. Typiskt mig! Hoppas din bulle smaka mumma.

2008-02-06 @ 14:55:38
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0