Sjukling anropar jorden

Hejsan!
Anledningen till att jag inte bloggat är att min när-du-är-sjuk-lådsas-som-att-du-inte-är-det-och-lev-på-
livet-som-vanligt
- metod inte fungerat (den här gången häller). Nej min lilla förkyldning blev ett virus, och jag har haft ganska hög feber. Och då kunde jag inte gå till skolan på alla hjärtans dag, som jag ville, eftersom vi brukar göra såna där papp- tallrikar med fina ord på ; ( Jag var såå olycklig igår!

MEN
, då får jag en kommentar av Karin, att de gjort en tallrik till mig ändå!! ; D ; D Jag blev frisk! (okej, inte bokstavligt talat, jag sítter fortfarande med rinnande näsa.)
JAG ÄR Ö-V-E-R-L-Y-C-K-L-I-G-!-! TACK!

Jag hade en mysig alla hjärtans dag här hemma i alla fall, jag tänkte lägga in lite bilder från igår, snart : )


Hoppas ni är friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0