Skor!

image566image567
Här är alla skor jag köpte på Skopunkten idag. Gummistövlar, och ballerina till i vår. Längtar så mycket till i vår, att jag shoppar allt i förväg... Inte så smart, då har jag ju hela vår garderoben klar, innan det ens blivit vår... Hur som helst, de gråa ballerina skorna, kostade 49;- istället för (ord. pris) 249;- de svarta ballerinaskorna hade jag tänkt att klippa av den där remmen man spänner runt vristen, får se hur jag löser det... de kostade också 49;- istället för 249;- och gummistövlarna (inte på rean) kostade 199;- Jag är faktist riktigt nöjd, med hela skiten. Jäklar så mycket skor jag köpt på senaste tiden... Ajusdet! Det var ju faktist ta 3 betala för 2, så hela alltet blev 248;- (tror jag) så man kan ju säga att jag fått 2 ballerina för 49;- ...eller?


Kommentarer
Postat av: Mattesnillet

Jo, det blir nog 2 för 49 :D

2008-02-04 @ 22:16:46
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Emma

Nej klipp inte bort remmen! den va ju jätte fin :)

2008-02-05 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0