Träffen som aldrig blev av...

Hej på er!
Är hemma nu, från yoga- passet. Innan hade vi planerat att möta Mikaela, Linea, Filippa, Ellen, Siri & Lovisa inne i stan. Först ringde jag;

Jag; HEEJ! Var är ni?
Mikaela; PÅ en buss...
Jag; Ahaaaa...? Vart ska ni!?
Mikaela; Eumm, vet inte...
Jag; HAHAHA
Mikaela; Men vi ringer när vi kan träffas.
Jag; Okej.
Mikaela; Vart är ni förresten?
Jag; T-centralen.
Mikaela; Okej, vi hörs.
-Klick-

Jaha, då gick My och jag till Sandys på Hötorget. Tog en fika och så ringde min mobil.

Mikaela; HEEJ! Vi är i T-centralen nu!
Jag; ...Jaha...men, vi är på Hötorget...
Alla i bakrunden på Mikaelas mobil; MEN ÅÅÅÅÅH!
Mikaela; Men aja, vi hörs väl om vi ska träffas då.
Jag; Okej.
-Klick-

My och jag plockar ihop våra saker, reser oss och går ned till Din Sko på Drottninggatan. Sedan går vi till H&M, då ringer min mobil igen.

Mikaela;
HEEJ! Var är ni?
Jag; Ehumm... T-centralen!?
Alla i bakrunden på Mikaelas mobil; MEN ÅÅÅÅÅH!
Mikaela; ...Faan, vi är på Hötorget.
Jag; Amen... Vänta där, vi kommer så fort vi kan...
Mikaela; Okej
-Klick-

My och jag rusar upp mot Hötorget, Mikaela ringer.

Jag; Vad är det nuuu!?
Mikaela; Vart äär ni?
Jag; Typ, snart på Hötorget.
Mikaela; Går ni!!?
Jag; Ehumm, jaa? Det tar bara 3 minuter härifrån.
Mikaela; Aja, vi ses snart...
-Klick-

Vi går upp och ställer oss på Konsert-huset trappan. Min mobil ringer, den här gången Ellen.

Ellen; VAR FAAN ÄR NI!?
Jag; På den stora trappan på Hötorget.
Ellen; VAAH!? VILKEN TRAPPA!?
Jag; Euumm... den stora på Hötorget
Ellen (helgalen); VAFAAN! DET FINNS JU HUR MÅNGA TRAPPOR SOM HELST!
Jag; Jaa, men dendär Konsert-hus trappan...
Ellen; Jahaaa, den.
Jag; Aa, var är ni då?
Ellen; På Hötorget, prongen.
Jag; Aa, äntligen, vad bra! Kom hit!
Ellen; Okej.
-Klick-

My och jag står och väntar 3 minuter, ingen kommer. 5 minuter, ingen kommer. 10 minuter ingen kommer. Vafaan!? Siri, Mikaela eller Ellen ringer (kommer inte ihår vem!);

Någon; VAFAAAAN! NI ÄR JU INTE HÄR!
Jag; Joo, vi står här, på Konsert-hus trappan...
Någon; VAAH!? KONSERTHUSET!?
Jag; Jaa...
Någon; FAAN! ELLEN SA JU KULTURHUSET!

Japp, så var det med den "träffen". Vi träffades aldrig, för My och jag fick så bråttom till Yogan. Jag är osäker på vem det var som ringde när vi var på H&M kanke var det Siri, minns inte. Men, vilken dag...

Kommentarer
Postat av: Ellen

*försöker hålla in skratt*
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2008-02-12 @ 18:52:24
Postat av: karin

HAHA! va sjukt XD

2008-02-12 @ 20:50:35
Postat av: Jackie

hahaha!

2008-02-13 @ 19:22:12
URL: http://vanilla.bloggspace.se
Postat av: Az

HAHAHAHAHHA, kul xD

2008-02-14 @ 20:36:32
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0