Uppspelet gick bra!

image634image636
Från mamma, pappa & lillebror      Från Farmor & Farfar


Shoo! Är hemma nu, uppspelat gick super! Titta så fina blommor jag fick! Nu på kvällen har jag fikat lite ; P och nu ska jag dricka lite grönt thé och bara ta det lungt. Har packat klart allt inför Åre- resan imorgon, som sagt blir det ett blogguppehåll, så länge jag är där. Kommer hem på onsdag, så länge klarar ni er va?

Fick lite pengar av Farmor och Farfar, så nu kan jag köpa väskan ; D

Ska också försöka få tag på lite bilder från uppspelat nu, det var många som fotade.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: kusin

ooh juste jag missade uppspelet ursäkta till mig

2008-02-22 @ 22:02:53
Postat av: My

fiiina :D

2008-02-23 @ 11:26:28
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0