Carin Rodebjer!

Läs OBS! texten innan du tittar på bilderna!

Okej, nu tänkte jag rapportera från Carin Rodebjer (till hösten 2008) visningen från Berns i söndags. Som ni ser på alla bilder är det blått som gäller. Jag älskar alla små klänningar med dragkedja uppifrån och ned (bild 2 & 4, bakifrån). Precis en sån har jag spanat in från Gina Tricot, som jag nog snabbt får rycka åt mig, när den kommer ut i butik.
Och SHIT! Jag har varit på samma fest som Carin Rodebjer! Är det inte GALET!? Det var mammas kompis som fyllde 30 år (för ca 1 år sedan) hon hade en liten fest i sin lägenhet, hon jobbar för Rodebjer, det kanske var 10-20 pers. där inkl. Carin Rodebjer & mig!

Om jag inte glömt någon bild, så ser ni hela höst-kollektionen. OBS! När jag laddade upp bilderna blev det inte från början till slut, utan tvärtom. Så om du ska titta på bilderna, börja bakifrån.

Foto: Andreas Alfredssson för Modette

Kommentarer
Postat av: Sophia Almawi

ska bar säga , älskar din blogg!!!

2008-01-31 @ 17:42:33
URL: http://sophiaAlmawi.blogg.se
Postat av: Chakrat

åh jösses vad coolt :D

2008-01-31 @ 17:52:06
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Ellen

Själv var man på berns ;)

2008-01-31 @ 19:58:41
Postat av: My

Tycker inte det var så stor skillnad på dem, men vissa grejer var snygga :-)

2008-01-31 @ 22:01:04
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0