Allt i ett (?)

God morgon! Här är det mycket som ska hända. Idag bär det av till stan, tillsammans med My, för att ladda inför förhanspremiären av 27 Dresses. Den verkar riktigt bra måste jag medge. Kanske har ni sett reklam för den på TV? Skriver vad jag tyckte om den när jag kommer hem ikväll.

Sedan, imorgon kväll ska vi får gäster, några barndomsvänner till mammsen, och ev. kommer min moster & co. också. Trevligt trevligt.

Och på lördag kommer min gamle vän Sara, som ska stanna i ett dygn, och på morgonen på söndagen ska jag, My, kanske några kusiner... mfl. till Solvalla (?) och gå på någon... jag vet inte vad... Adam Tensta konsert. 

Och någon gång måste jag hinna städa rummet också...


Hoppas ni får en bra dag!  

Kommentarer
Postat av: Az

Svar: haha okej :P
Kos är ju värsta partyön! :D Har hört mycket om den, fast jag har aldrig varit där :/ :P

2008-03-27 @ 11:27:24
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Az

Svar: På (jag tror) 7 olika ställen :P
Några av dem är.. Athen, Santorini, Chalkidiki, Rhodos, Kreta.. Ja.. och några andra som jag inte kommer igåg namnet på :P

2008-03-27 @ 11:43:50
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0