(Ännu mer) shopping!

Buhuu! Ännu mera shopping. När ska det här sluta? (aldrig) Måste tyvärr medge att uttrycket "Köp dej lycklig" faktsit stämmer.
Här är ännu mer saker som jag tagit hem. Men visst är de fina? (Klicka för större bilder)
Jag och My åkte in till stan, lite tidigare än när 27 Dresses började, så vi kunde hinna gå lite i affärer. Jag köpte 3 par skor på Skopunkten i Feetfirst. Det var ju trots allt ta 3 betala för 2. Köpte ett par rosa, jättesöta ballerina (199;-) ett par vita ballerina med en halvful rem som jag klippte bort (149;-) och ett par svarta (ser lite bruna ut på bilden, wierd) pumps (149;-) Allt blev 348;- Ingenting för 3 par skor. Oh, my lord... Nu har jag över 20 par.

Jag köpte också en hårborste på Åhlens (75;-), och sedan gick vi till Gina Tricot på Sveav. dä jag norpade åtmig de sista vita solglasögonen (79;-) i den här modellen (se bilden) Jag vill jättegärna ha ett par svarta också. Ååh, det var så gulligt när man köpte solisar på Gina Tricot, i kassan när man skulle betala så tog de fram 3 olika glasögon fodral, så fick man välja ett.
Jag menar det skulle ju aldrig häna på H&M(?)

Sedan bar det av till Stureg. till Park, där 27 Dresses skulle visas (18:00) När man kom in stod nästan alla från VR redaktionen och delade ut det senaste nummret av VR. Tackar : )

Filmen var jättebra, lite förutsägbar, men jätterolig : ) Jag kan varmt rekommendera den.

Kommentarer
Postat av: sofia

vilka snygga skor ! =)

2008-03-29 @ 11:13:54
URL: http://gummybears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0