Bad news

Ska vara hemma idag. Det är med samma anledning som varför jag inte bloggade igår. Mår inte sådär jättebra : /

Och ännu sämre mår jag nu! Jag var hos skolsyster igår (vi får gå dit regelbundet...) och hon kollade min rygg, eftersom den varit lite sne.
Och nu var den ännu sneare, och jag ska gå till någon sorts läkare. Och jag visade mamma de här espadrillerna jag ska köpa från H&M och hon bah;
Men Alma, de kan du ju inte använda, din rygg är ju sne, vi får se vad läkaren säger.

VAAH!? VAFAAN! Här har man gått och suktat efter ett par skit snygga skor, och så förbjuder hon mig att använda dem!? Det kan hon väl inte göra? Jag har älskat de här skorna mer än något annat (hmm... kanske inte väskan jag såg för några veckor sedan... eller?)


Kommentarer
Postat av: matilda

gu vad synn , hoppas du får dom ändå

2008-03-16 @ 16:14:54
URL: http://matildalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0