Dagens outfit!

image677(Är hemma nu) Som sagt gillade jag verkligen min outfit idag, och jag kommer att använda mig av den flera gånger... även fast jag är sån som helst inte går runt i samma outfit. Sorry för den dåliga bilden, jag tog den nu, i mörkret, och min kamera bilxt är jättedålig, så det blev alldeles suddigt.
Hade en vanlig svart väska till det här. Och det kanske är lite tidigt för ballerina... men det var inte en droppe vatten utomhus! Bara jag inte sliter ut dem innan det blivit vår...
Idag hade jag på mig;

♥ Jacka/Kaval liknande, H&M
♥ Kofta, Zara
♥ Svart linne, Filippa K
♥ Jeans, Miss Sixty
♥ Svarta ballerina, Skopunkten
♥ Och så mina röda/oreanga naglar till : )

Nu ska jag gå ned till Konsum och köpa något jag kan mumsa på framför TV:n, Let´s Dance eller någon bra film!

Ni får ha det så bra ikväll!

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

TACK =)

2008-03-07 @ 19:10:28
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Az

snyggT! ;)
Vill du att jag fortsätter med att skriva när dt kommer nya inlägg på bloggen? (a)

2008-03-07 @ 23:41:04
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: My

Fint och vad bra det blev med luggen(bilderna innan gick inte att få upp på min dator så jag såg inte så bra)
Förövrigt tänkte jag rinag dej snart,men jag vill inte väcka dej :O
Puss och kram, hela dan! ;)

2008-03-08 @ 11:01:10
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0