Dagens outfit!

image687Iih! Kul att så många är med i tävlinge! (Hade jag aldrig trott...) Idag kommer jag hem jättesnabbt efter skolan, och sedan ska jag ju till mitt "barnvakts jobb"
Får se om jag kanske hinner med ett inlägg då. Idag blev outfit- bilden ganska liten...
Men allt på bilden blev så fult : /
Jag har i alla fall på mig;

♥ Satin jacka, Monki
♥ Baslinne, Indiska (SHIT! Va fult! Såg inte att linnet hade åkt upp när bilden togs)
♥ Jeans, Miss Sixty

Tror jag ska sno mammas stora halsduk och vira runt mig. Så kan det bli snyggt : )

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: A

Fint ! Vill också ha en satinjacka. Kram !

2008-03-10 @ 08:47:14
URL: http://astridelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0