En snabb sväng på stan

image725
Helooo! Har ätit middag nu (caesar sallad, mmm....) och kommit i ordning nu (dvs. hoppat i mjukisbyxor) Jag ch Klara var ju en liten sväng i stan. Köpte en foundation från Max Factor, men jag hittar för tillfället inte kamera sladden : / Ni får nöja er med en internet bild.
Har hört från många håll att den här, "Miracle touch" är väldigt bra. Den är fiffig i alla fall, ett litet "fack" under burken som man kan öppna och lägga foundation svampen i.
Var extra pris på H&M på den just nu också : ) 129;- istället för 149;- (inte så stor skillnad, men man kan få en latte för pengarna!)

Kikade också på de här Reebooks'en. Grymt snygga, men jag vet inte. Jag är mer av ett ballerina-sko-barn än Street-style-Reebooks... barn. Aja, ni hajar vinkeln?
Får se hur det blir med det.

Hoppas ni haft en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: kusin

asso alma skorna va skiit snygga båda på dej och på bilden ;) haha och i affären ..
saksamma kööööp :D

2008-03-28 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0