Gårdagens outfit

image731Okej, här kommer min outfit från igår (men, jag la in texten igår, och jag hann aldrig lägga in bilden, här på bloggen...) Aja, what ever.
Det var i alla fall inte barar (förhands)premiär för 27 Dresses, utan också för min väska.
Igår kunde ni se mig såhär;

♥ Bomberjacka, Monki
♥ Olivgrönt linne, Indiska
♥ Sjal, ?
♥ Väska, Gina Tricot
♥ Jeans, Miss Sixty
♥ Mocca skor, Weins


Hoppla, såg att den här oufiten var väldigt lik den förra jag la in på bloggen.

Strax kommer ett inlägg på min shopping från igår.
Håll ut.

Kommentarer
Postat av: Fanny

supernajs väska! har kollat efter den!

2008-04-01 @ 16:57:13
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0