Gårdagens shopping


(Klicka för större bilder)
Här är allt jag fick med mig hem igår : ) Först, innan frisör- besöket åkte jag in, och hittade väskan på Beyond Retro, men jag var osäker på om jag ville ha den (fast jag ÄLSKAR de nu!) så jag gömde den så ingen annan kunde köpa den ; P Sedan mötte jag upp mamma hos frisören, och efteråt, när jag hade lugg, gav jag mig själv en mascara för att jag hade varit sp modig : ) Mascaran är en av LÓRÈALs första, och den ser så himla oproffsig ut bland alla de andra dubbel mascarorna. Men hemlisen är att den faktist är en bland de bästa! Jag vet, det låter sjukt om man inte provat den. Jag köpte den på Åhlens, där stod det en tjej vid ett bord med massa Nivea- produkter (som jobbade för Nivea) Jag gick fran till en korg pyttesmå produkter och frågade vad de kostade.
"Eumm... asso, man får dem om man köper några av våra produkter..." sa hon
Jaha svarade jag
"Meeen... faast, du kan ju få den där..."
Och innan hon ångrat sig sprang jag iväg med världens lyckligaste smile : D
Sedan när vi skulle åka hem fick jag sådan ångest över väskan, jag ville ha den, NU! Så jag åkte in till City IGEN! Och köpte den : P Den kostade faktist bara 199;- Och ett paket nödvändiga strumpor fick jag med mig hem, också.

Kommentarer
Postat av: Emma

GUud vad härliga saker du köpt (och klippt!) Älskar din härliga väska och lugg!Jag skulle vara mycket tacksam om du kunde hjälpa mig till beyond retro någon gång, har hört från inte bara dig att de e bra :D

2008-03-01 @ 15:10:10
URL: http://emmasuper.blogg.se
Postat av: karin

hihi

2008-03-01 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0