Härlig kväll!

Är hur trött som helst, ska gå och lägga mig snart. Det här måste vara den roligaste kvällen på länge : ) VI hade så sjukt kul, låg ihopklämda i min säng och tittade på Let´s Dance finalen (bra att Tina vann!)
Det var i alla fall jätte mysigt.

Min (13 åriga) kusin, Klara informerade om att hon fått erbjudande om att vara med i Stockholmsgruppen (models) bara hon svarar jag så är hon med, men hon ska typ vänta tills hon får besked från Mikas, innan hon svarar.
Haha, den som är lång kan skratta sig lycklig, men snart kommer jag ikapp : )

-Avundsjuk, jag?

Neeeej...

Kommentarer
Postat av: anna

ja du, de kommer ifrån min egna bubblande hjärna =)

kram

2008-03-28 @ 23:53:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: jessica

svar: jo nog har jag sett henne allt, jätte snygg är hon. Man får röra på sej mycket när den dagen kommer så kanske man lyckas hålla sej iform. Då får man förhoppningsvis en lättare förlossning :)
kram

2008-03-28 @ 23:58:03
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0