Hemma

Är hemma nu. Det har varit en skitrolig dag : ) Och vet ni!? Jag skäms så över det, men jag glömde kameran : / Jag som lovade... Aja.
Vi promenarde först till små- kusinerna tog en 30- 45 minuter. Vi gick hem också. Har inte prommenerat på länge, får börja göra det oftare. Jag följde mina (stor) kusiner Elsa (16) & Klara (13) m. familj och handlade i Sickla : ) Eferåt åkte vi till en parkering ungefär vid Hammarbyhöjden, där Elsa skulle övningköra för första gången. Och efter 10 minuter hade Elsa åkt (hela) 24 cm. BRAVO, ELSA!

Nu ska jag plugga lite, och det är ju faktist bara 3 skoldagar kvar, sedan blir det påsklov : )
Kom på att jag ska fixa mitt presentkort nu, på gratisbio. se (bli medlem du också, skitlätt, några klick och du har ett presentkort på 300;- läs mer här)

Hoppas ni haft en bra dag! Kommer en outfit snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0