Kvällen hos My

Är hemma nu. Ni har inte hört så mycket av mig (igår), har så himla mycket att göra nu på lovet. Men jag lovar att blogga så fort jag får tillfälle.
Bilderna från igår har My på sin kamera, ska be henne skicka dem till mig sedan, men det hindrar ju inte mig från att berätta lite från igårkväll, eller hur?

Först var vi i stan, shoppade och fikade lite (nästa inlägg blir shopping inlägg med bilder på allt jag köpte) sedan åkte vi hem till My och lämnade alla väskor och påsar. Vi (My) bestämde oss (sig) för att ha en hälso- kväll. Så vi
gick till BEA (Ica affär som ligger 15-20 minuters prommenad från My) och handlade middag.
Det tog lite tid innan vi bestämde oss för Soyakorv och falafel. När vi kom hem till My satte vi igång med maten och det blev riktigt gott!

Efter maten tränade vi.
Först körde My 20 minuter på cykel och jag övningar på yoga matta, sedan bytte vi tills båda gjort båda skerna 40minuter var (ni fattar?).

Och så nu på förmiddagen har vi bara myst runt, bläddrat i kläd kataloger och kollat på mean girls. Vi båda har sett den över 20 gånger (ja, allvarligt) men tröttnar aldrig på den.


Lovar att publicera bilderna så fort jag kommer över dem.
Puss, hej!

Kommentarer
Postat av: Az

kul dag!

2008-03-25 @ 19:19:45
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0