Lämna mig inte 10 minuter

image695
Solglasögon, 59:50, H&M
image696
Espadriller, 99;- Wedins

Jag måste vara sjuk eller något. Jag är sjuk. Finns shopping sjukan? Lämna mig 10 minuter och jag kommer tillbaka med ettt par skor och ett par solglasögon. Något som egentligen tar timmar för mig att välja ut.
Okej, om jag tar det hela från början kanske ni förstår.

Jag åkte in till Globen med min familj för att kika på när min lillebror spelade shack (nej, han är inget geni med byxorna högt upp, hängslen och runda glasögon) det var flera skolor där som deltog i schack 4:an. Kommer ihåg när jag gick i 3:an och fick delta, för att 4:orna i min skola hade brist på tävlande : )
Men i alla fall, det var lite långtråkigt, så jag gick till H&M bara för att titta lite. Skulle också kolla om de hade de där espadrillerna i 40, men de hade bara i 39 kvar.
Däremot hittade jag ett par solglasögon jag letat efter i hela stan! Så jag köpte dem, bara 59:50;- och så är det ett jättesött litet hjärta på sidan.
...Men, anyway

Jag stod och funderade på om jag skulle palla mig upp till Wedins för att titta om de kanske hade några Espadriller, men de brukar ju bara få in de till sommaren, och precis när jag var påväg ut, ångrade jag mig och gick dit.
Jag tittade runt bland alla skor, men hittade inga.
På väg ut kastade jag en snabb blick på en fynd- korg. OCH, OH MY F*****G  GOD! Där låg dem. Och i min storlek och allt, 99;- !! Det måste ha varit ett tecken ; P Seriöst, titta bara på alla anledningar, en uppenbarelse!
♥ De fanns bara ett par kvar...
♥ ...i min storlek!
♥ De kostade bara 99;-
♥ Jag var på väg ut ur Globen, men vände och gick till Wedins
♥ Igår läste jag mitt horoskop, där det stod att jag hade full pott i tur/pengar
♥ Tänk dig ungefär 10 anledningar till, som jag inte kommer på just nu

Japp, på 10 minuter ganska precis.

BTW!- Jag ska pierca mig när jag fyllt år, i naveln, fyller år om ungefär 1 1/2 månad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi lite typiskt dig på något sätt....

(AAAH! percing i naveln! gu va ballt!)

2008-03-15 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0