Litet inlägg med desperat rubrik

Halloj! Har sovit till 11 idag. Skönt. Och nu på förmiddagen har jag suttit och jobbat med allt och allas design. Headern till Mys nya blogg och Siris design. Resultatet av Mys nys blogg får ni inte se än, men här kan ni ta er en titt på vad jag har gjort till Siri. Fint va? Hon verkar i alla fall väldigt glad : )

Idag har jag inga större planer, har pratat lite med Klara om att hitta på något.
Tänkte snickra ihop en önske outfit nu.

Ha en bra dag!


UPDATE:
HAHA (ironiskt nog) såg jag att min käära kusin Elsa har fixat sig en blogg. Jaha, vem får stå för designen?

Kommentarer
Postat av: Az

SVar: men dom är säkert redan lsut nu :(
Ska nog åka in till stan imorn för att ta mig en titt iaf.. :)
Tack så mkt :)

2008-03-26 @ 12:58:38
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Emma

Alma! akut! jag behöver också hjälp med min blogg desigt x). speciellt rubrik texten till varje inlägg. den är orange och har jätte ful stil!

2008-03-26 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0