Min (lugna) påskafton

Hej på er! För det första vill jag meddela att det blev ett litet (tryck) fel i förra inlägget : P Hade skrivit "snacka om fredagen den 13:e" men, fick en kommentar från Ellen som sa att det inte va fredag den 13:e igår : /
Smaaart!
Men!? När är det då? Brukar det inte vara på Påsken...
Min familj är och handlar Thaimat och jag har precis duschat (stavas det så :S glömmer alltid) och borstat håret (jag är inte en sån människa som gör det varje dag, snarare var tredje vecka, ska nog börja lite oftare...) saknas bara lite manikyr.

Hoppas verkligen ni haft en bra påskafton, imorgon ska jag ringa och väcka My tidigt på morgonen (MOAHAHA!)
La in en bild på mitt Påskägg. Fick också en massa Geisha (min favorit godis) efter att jag hade fotat.

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå mitt påskägg var typ en fjärdedel av ditt!

2008-03-22 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0