Mysigaste eftermiddagen på länge!

(Klicka för större)
Puh! Är hemma nu. Det var så himla mysigt! Men kallt var det också, och vi kom iväg ganska sent... any way. Jag glömde förresten inte min kamera! *stolt* Så nu får ni njuta av lite fina bilder. Tog inte så många (bra). Jag måste bara säga att bullarna och mackorna var riktigt goda... : )

Det var inte så mörkt ute som det är på bilderna!
Och det fanns bara fula bilder på mig, så dem får ni inte se.

Länge sedan jag la upp en outfit, jag vet, men jag hade planerat det idag, men sen så glömde jag helt bort det och bytte till mjukis byxor!

Kommentarer
Postat av: Emma

Iih det var asmysigt! Skall börja planera på en sleepover tror jag!

2008-03-06 @ 19:50:23
Postat av: Siri

Asså, jag är så fucking het på alla bilder oxå, :)
men det va mysigt :)

2008-03-08 @ 13:58:09
URL: http://sirisirili.blogg.se
Postat av: Siri

Jag är så het oxå, xD
det va mysigt :)

2008-03-08 @ 14:00:00
URL: http://sirisirili.blogg.se
Postat av: karin

vilken bra bild på carro o mig ;D

2008-03-08 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0