Pickanicka

Är hemma hos Siri : ) Skulle egentligen hem och plugga, och om jag inte skulle plugga skulle jag ringa Klara som ringde tidigare idag, men hon ska plugga till sitt prov.
Och jag vaet, jag borde plugga men et här är mycket roligare...
Vi ska nämligen ha en lite picknick. Så orginellt! HAHA, skojja bara. Men i alla fall, jag, Siri, Emma, Karin & Carolina ska pickanicka (ja, jag säger pickanicka) här utanför på ett berg. Emma, Carolina & Karin ska ta med sig mackor, Siri bullar och saft och jag lite nötter och småkrams. Det kommer bli hur mysigt som helst!

Hör av mig ikväll, PUSS! (särskilt till My!)

Kommentarer
Postat av: Siri

wiie :)

2008-03-08 @ 14:00:36
URL: http://sirisirili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0