Shopping

image684Okej, det här är det jag köpte. Kunde inte motstå Monki- bomber jackan. Den blir för övrigt perfekt i vår (och så skinnjackan jag beställt förstås!) Den kostade 400;- och det är ju faktist inte så mycket. Köpte också 10st hårsnoddar på H&M för 19:50;- och ett baslinne på Indiska för 79:50;-
Mamma och jag köpte också presenter till mina små- kusiner som precis fyllt år och ska ha släktfest på Lördag. Blev jättebra : ) 

Nu, ikväll ska jag kanske ta en joggingtur, men jag vet inteom jag orkar.
Men innan jag gör något ska jag fixa tävlingen!

Ha en bra kväll och hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jackan var supersnygg! Precis en sån jag letat efter, synd bara att Monki ligger så långt bort från mig :(

2008-03-11 @ 21:47:49
URL: http://annamaartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0