Shoppingrunda utan pengar...

Hej på er! Är hemma från träningen nu, fast det blev inte så mycket (10 minuter på cykel och 10 minuter badminton) för att jag kom så sent, var inne i stan innan med Emmsis. Hittade så mycket snyggt att jag dööör! (Och såklart hade jag inte min kamera med mig, så ni får nöja er med bilder från min mobil kamera) varken någon av oss har särskilt mycket pengar... så vi köpte inget, men visst har jag spanat in några läckerbitar tills pengarna kommer... av sig själva ; D

Först gick vi till Beyond Retro, efter att jag köpt min väska ville Emma så gärna att jag tog med henne dit. Vi kidae runt, jag spanade mest i sko- och väsk hörnorna. Jag fick på långt håll syn på en väska, som var jättesnygg! (Inte alls lika fin när jag kom närmre) och det stod Alma på den! Ja, bokstavligt talat, det var en liten guldig oval "platta" dere i hörnet där det stod Alma med skrivstil ; P
Sedan kikade vi runt lite till och jag hittade bla. en GG- mask, haha. Tog lite halvfina bilder ; P

Sedan gick vi till Monki, som ligecis brevid Beyond retro. Hittade en skiiitsnygg bomber- jacka i satin som kostade 400;- och en jättefin I love Soybeans- t-shirt i bomull (se bilden) som kostade 99;-image671

Vi tog oss upp till Top Shop, mycket fina saker, men inget jag riktigt fastnade för. Sedan kollade jag på klockan och upptäckte att jag hade det riktigt stressigt till träningen... 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, visst var de! Skor är bara för nice =) Fin tee du har där på bilden! Ha en bra kväll! - Ingela

2008-03-05 @ 19:41:52
URL: http://plinganslifestyle.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi, det var ju en trevlig "shopping"-tur ju! Synd med förseningarna :(

2008-03-05 @ 20:23:53
Postat av: Dress Like a Princess

nice

2008-03-05 @ 20:25:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: baylie

Me Loves Monki! = )

2008-03-07 @ 09:38:56
URL: http://baylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0