Stort behov av en Yogamatta

God morgon!
Idag händer inte så mycket. Ska städa mitt rum nu på förmiddagen, och ikväll runt halv fyra ska vi åka till mammas kompis och äta middag.

Känner mig i stort behov av en yogamatta. De är ju faktist skitbra att ha en, särskilt när jag nu går på yoga och allt. Ska köpa en i slutet av månaden, när jag har lite mer pengar. Så fort jag köpt yogamattan ska jag börja träna ett litet pass varje kväll, har jag bestämt.
Gäller ju att vara ute i god tid till bikini säsongen ; ) HAHA, nej, så hemskt är det ju inte.
Mattan kostar 299;- på Stadium, men jag har sett den (precis samma matta) på Inter Sport på Drottninggatan för 199;-
Den är rosa på ena sidan och grå på den andra, så om man tröttnar på rosa kan man ju bara vända : )  (genidrag av mig)

Hoppas ni får en bra dag! Fortsätt att tävla om Face Stockholm läppglanset.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Godmorgon, har du sovit gott inatt?

2008-03-15 @ 10:34:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Alinne

Haha, du kan ta min annars för den har jag aldirg använt ;)

2008-03-15 @ 10:43:59
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Emma

men kan man inte sitta på en vanlig matta?

2008-03-15 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0