The moment of truth

Okej, har fått fram en vinnare nu : )
Skrev ned allas namn på lappar och lottade, svårare var det inte. Och det var runt 50 stycken som tävlade, vilket jag inte vågat hoppats på : ) Så vinnaren kan stolt ta emot både läpplanset från Face Stockholm och ett litet prov på Nivea Visages "Aqua Sensation, Moisturizing Gel- Creme".

Vinnaren

Maila din adress till [email protected] så är läppglanset i dina händer i slutet av månaden/början av April.

Självklart hade jag velat ge alla varsitt läppglans, om ändå mig ekonomi varit så bra... ; )

Kommentarer
Postat av: Az

Grattis till henne ;D

2008-03-18 @ 21:27:34
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Michelle

Tack så jätte mycket! Det piggar verkligen upp mig nu när jag är sjuk =)Kram

2008-03-19 @ 12:11:52
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0