Efter regn kommer solsken.

Förvirrande. Idag när jag öppnade mail- inkorgen, hade jag fått ett mail från Stockholmsgruppen. Ett till(?) Och den här gången blev jag besviken. På riktigt.
De hade tydligen "väldigt många sökande i min ålder" så jag kom inte med. Fan, hur kunde min ruttna dag bli ännu ruttnare?
Men, efter regn kommer solsken.
Mailet jag fick förut då?
Jag svarade på mailet och frågade om det andra mailet (hänger ni med?)
Och jag fick ett mail tillbaka.
OCH JISSES AMALIA! De som sa att jag inte kommit in var personerna på People avdelningen. Hon som hört av sig och sagt att hon ville ha fler bilder, jobbade på Modell avdelningen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0