Some stuff.

image854 image855image856 image857
Bild1: HAHA! Mys före detta solisar som hon köpte isommras, men hatar nu. Köpte dem för en tjuga. Med fel min ser man ut som en mygga i dem : D
Bild2: Äntligen ett par Wayfarers! Letat efter den perfekta storleken. Hittade den tillslut på Gina Tricot, 79;-, men vad gör jag med munnen? : )
Bild3: Köpte också ett flätat skärp (Gina Tricot 99,50;-) så jag kan bli lika fin som Elin Kling.
Bild4:
Den här fina tröjan fick jag av My när hon rensat sin garderob. Love it.


Sorry att uppdateringen blev så sen. Var på någon släkt grej idag. Trevligt trevligt. Nu ska jag sätta mig framför TV:n med lite glass. Melodifestivalen just started!

Jusdet! Köpte också material till ett "bästa vännen som jag älskar, My" armband som jag gjort. Det blev perfekt, precis som hon. Kommer bild i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Sötis :)

2008-05-26 @ 21:39:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0