Somliga går i trasiga skor. Somliga inte.

Blir ett litet inlägg nu såhär på kvällskvisten. Vet att min uppdatering har varit värre än usel. Ska ta  igen det. Promise.
Idag blev det ju några små inköp också. Väldens mest underbaraste skor i hela världens universum, från Din Sko, 299;-
To keep or not to keep, that's the question. Vafaan, det är väl vart det? Jag menar, pank resten av månaden eller dehär underbara fantastiska skorna...? Tror i alla fall jag behåller dem.. : )
Funderar fortfarande på någon slags sko- special, där ni får se alla min 100- tals (okej, så många är det inte) skor på bild.
Ursäkta världens sämsta kamera... ser ur som att det är en fläck på ena skon, men det kan jag försäkra er om att det inte är.
image835

image836

image837

Köpte också en klänning på Gina Tricot som jag ska sy om, men den kommer det inte bild på förens den är omsydd. Lite presenter till pappsen som fyller år imorgon, fick jag också med mig hem.

Kommentarer
Postat av: Emma

DE ÄR JU HELT UNDARBARAAA!
behållbehålL!

2008-05-15 @ 13:46:36
Postat av: Sophia

Vi vill se skospecial!

2008-05-16 @ 16:19:24
Postat av: fanny

så fina!

2008-05-17 @ 08:44:30
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilka söta skor

2008-05-18 @ 19:19:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0