Det lilla paketet innehöll...

Okej, så här var det. Vecko Revyn skulle dimmpat ned i min brevlåda för några dagar sedan (jag är prenumerant) men den kom aldrig. Och så fick jag den idag. Sen?
-Nej, det låg ett stort, blaffigt kuvert till mig på hallmattan också. Premierna! (De hade alltså skickat tidningen samtidigt som premierna)
Fuck, också, jag som precis köpt en ny mascara, för att jag trott att den här skulle komma om några veckor, och inte nu!
Men men, jag får väl vara nöjd... En Nivea mascara, Niveas turbo- nagellack i ljusrosa och ett halsband som var mycket finare än på bilden, är ju inte illa.

Hör av mig efter teatern! Då kommer också min outfit!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Mihi, jag kana köpa din halvnya mascara billigt x)

2008-03-07 @ 14:57:17
URL: http://emmasuper.blogg.se
Postat av: Az

jag kan ta mascaran (a) haha

2008-03-07 @ 15:08:05
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0