Anledning

Hej allihopa!

Flera av er undrar säkert varför jag inte uppdaterat på länge, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Anledningen till det är en allvarlig familje "grej" som håller på.
Snart får jag flera nycklar i mitt nyckelband, om ni förstår vad jag menar?, två hem.
Jag hoppas ni hade överseende med detta.

Men nu är jag igång igen, besök mig lika ofta som vanligt, bloggen är mitt liv.

Igår gjorde jag riktiga fynd på mellandagsrean med My, bland annat perfekta nyårsblåsan som uttrycker min personlighet perfekt! Den var... rosa... Jag lägger in bilder på allt imorgon.
Ikväll ska jag titta lite på TV, är det inte Jönsonligan snart? Ha en bra kväll, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: My

"jag hoppas ni har överseende med detta", fett söt:D
det äs asbra med skilda föräldrar! ;)
Kram

2007-12-27 @ 23:21:19
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0