Bekymrad över mina julkänslor

Kul att så många har läst, idag igen.
Jag är lite bekymmrad över mina julkänslor. Visserligen har det snöat lite nu på kvällen, hoppas de ligger kvar, åtminstonde till advent. Men jag har inte riktigt de där pirret som brukar finnas där runt Lucia. Det är snart bara en vecka kvar till jul. Och jag känner ingen speciell längtan. Det kommer vär några dagar innan jul. Jag borde vara förväntansfull över att jag kommer att få massa presenter.
Ni får önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack,
ja jag tycker verkligen om det :-)
Ha en bra kväll! / S

2007-12-13 @ 20:19:17
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0