Burt´s Bees

image348

AAh, jag blir galen! Jag såg en reklan för Burt´s Beesveckorevyn.com och såg att man kunde köpa produkter därifrån på eleven.se.
Vi var i Miami för något år sedan, jag köpte ett lip blam från Burt´s Bees där och föll genast i kärlek. Men det tog slut strax efter jag kommit hem, och jag visste inte var jag kunde få tag på det här i Sverige.
Så dyker det här upp några år senare.
Kanske ska jag slå till på ett Essential Body Kit direkt?

Hand Creme, 149;-
Lip Blam, 69;-
Lemon Poppy Seed Facial Cleanser, 185;-
Rasberry Lip Gloss, 98;-
Gardeners Tote, 299;-
Cuticle Creme, 149;-
Essental Body Kit, 249;-


Alma

Kommentarer
Postat av: My

Ser fint ut!

2007-12-06 @ 21:39:34
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0