Dagen i kort sammanfattning

Dagen har varit lång och jag är helt slut! Träffade My runt klockan 1, vi åkte en sväng till stan. Vi köpte flera fina små saker på Panduro. Jag har gjort smycken, lägger in bild på dem imorgon. Själv tyckr jag att de var superfina!

Vi hittade bambu örhängen som vi velat ha och trånat efter länge! Säger inte var förens jag köpt dem. Ni får fortsätta att ursäkta mitt stora ego.

Nu på kvällen har jag kollat på "Min stora kärlek" på TV3. Hmmm...wierd. Vet inte om jag tycker den var så bra,men rolig varden.

Ni får ursäkta att jag inte bloggat något idag (bortsett från det här), jag är lite seg just nu, men det kommer igång sedan.

Det är bara några timmar kvar tills det blir 2008! Alltså, lägga hela 2007 bakom sig; med nöje (?)
Jag har funderat på nyårslöften, men kommit fram till att det nog blir samma gammla vanliga, i form med "Ät dubbelt så mycket godis som du gör nu" eller "Se till att din månadspeng höjs till i alla fall tio gånger så mycket som nuvarande..." Jaa, vi får se hur det blir med det...

Kommentarer
Postat av: Kusiin :)

älskar din blogg gummsan

2007-12-31 @ 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0