Dagens inköp

image334

Var ute med pappa en sväng och handlade i Kungens Kurva. Köpte lite olika saker, det mesta kan jag inte avslöja, that´s not your business... Alltså julklappar... Och utan att jag vet något så har jag en liten ängla samling...
Men ändå, det här handlade jag;

Ett ängel, typ fat tror jag att det är, från Willys...
En söt ängla burk, BEA...
Två julklappar som jag, den ena slog in omsorgsfullt... Och den andra lite mindre...
Julklockor som jag kan hänga i min gran!, Willys...

Största bilden är på min lilla gran som jag fixat lit med : )
Jobbigt med måndag imorgon! Jag orkar verkligen inte, särskitl inte när jag vet att jag måste sätta mig och göra Engelska och Franska glosor...


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0