Dagens inköp

image349

Puh! Jag är otroligt trött! Mötte mamma och lillebror Aksel inne i City idag. Först fikade vi på Åhlens, tog en latte och en pepparkaka med glasyr : ) Sedan gick runt i olika butiker för att hitta julklappar. Synd att jag inte kan blogga om dem (de vi köpte till läser bloggen), vi köpte en hel del jättefina saker.
Här är lite jag köpte till mig själv:

Proffs hårspray, Åhlens (passa på! 400ml, 29;-!)
Lila bolero, H&M
Wet n´Wild lip gloss, Pashion Cosmetics
Kladdkaka yill Idol- finalen!

Imorgon ska vi på Julbord med släkten! Ska bli riktigt roligt. Vi brukar gå på julbord varje år, alla på pappas sida. Jag äter mest godis...


Alma

Kommentarer
Postat av: My

Måste köpa hårspray! Ånej, jag är rååååpank xd

2007-12-07 @ 23:11:46
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0